Friday, 8 June 2012

Zaman sekarangg :D (tiada daya)



Haihai ^^




 Malu bila zaman sekarang, gambar menampakkan pahanyaaaaaaa :D

Apa FUNCTION sehh budak zaman sekarang nie dok tayang paha diorang? Yang aku peliknyaa nanti diorang mesti kata, "IT' S SO BURUK. TAKPAYAH TENGOK. "

Perlukah tayang kaau dahtahu benda alah tuu buruk? Haha.Tuu lah manusia sekarang macam dah kembali kea zaman jahiliah --' Nanti dah jadik apa-2, buat status. Maki orang :) That' s right? Bukan kea itu salah sendiri? Haha. BTW. bukan nakcarik kesalahan mereka-2 nie. Tapi memang terbukti kan?



Apa yang menariknya katsitu? Kita semua ada paha kan? Ada betis kannn? Haha <3 Terasa seronok kalau orang yang buat benda tuu semua baca benda niee kan? Ada jugak rasa terasa deaa tuu kan? Haha ;) Jangan amek hati ehh. Aku buat benda nie pon untuk korang sedar jugak. Haha. Takperlu maki-2 lagi. Kaqn menyusahkan tuu. Kan korang jugak yang buat. So, jangan nak amek simpati sangat ehh kat orang ramai :P


No comments:

Post a Comment