Saturday 9 June 2012

Last Day :( [ohmyyyyy]


Memang seronok kalau kita dapat balek awal kan -..- Mereka semua berkata begitu. Pehal sehh? Kalau kau pon kene balek awal siap korang aku kerjakan :D


Zaman sekarang niee, kalau balek awal ke asrama, bukan main seronok lagi. Dapat jumpa kawan lah apa lahh, kalau aku pulak, hamboi bukan main terseksa lagi kat neraka tuu. Kehadiran Roomate pulak buat aku jadik panas membara. Waktu tuu lah akan aku gunakan untuk pura-2 tidur sampai tetidur. Agak celaka di situu. Tapi bila aku naktutup muka pakai bantal, ingat pulak kat adek aku sorang nieeee. Aku sayang dea ketat dohh korangg. Aku suka tengok dea bila kene buli. Omeyy ohhhh <3 Tapi bila dea start nanges,menyampah bukan main lagi, serupa nenek :P Sampai sekarang aku sayang kau dekk :) Kau tuu haa, suka mengadu kat mama sampai aku jadik benci ketat -2 katkau sayangss <3 Tapi bila mama takmarah aku, aku jadik sayangggg balik katkau. Baek kan aku :)





#saket pulak hati kita katsini :|

No comments:

Post a Comment